چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین با بیماری کلیه

شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین با بیماری کلیه

چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین با بیماری کلیه

زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی انجام تست هموگلوبین ، سطح هموگلوبین پایین به نظر می رسد بسیار معمول است . هنگامی که سطح هموگلوبین زیر سطح نرمال قرار می گیرند، بدن نمی خواهد عمل مطلوب ، که باعث می شود کیفیت زندگی ضعیف است. در حال حاضر ما به دنبال به در مورد چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین مبتلا به بیماری کلیوی یاد بگیرند.

چرا سطح هموگلوبین کم اتفاق می افتد که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ؟

زمانی که تعداد سلول های قرمز خون سالم قطره، سطح هموگلوبین شما نیز قطره ، یک بیماری شناخته شده به عنوان کم خونی. کم خونی از عوارض بسیار شایع از بیماری کلیوی است ، به ویژه هنگامی که شرایط توسعه نارسایی مزمن کلیه .

پس چرا کم خونی به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اتفاق می افتد ؟ شایع ترین علت کم خونی در بیماری های کلیوی است که با داشتن اندازه کافی از هورمونی به نام اریتروپویتین ( EPO ) نیست. کلیه سالم را EPO که می گوید مغز استخوان خود را به سلول های قرمز خون . زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، آنها ممکن است به اندازه کافی EPO را ندارد، در نتیجه منجر به کم خونی و پس از آن سطوح هموگلوبین کم است.

چگونه به منظور بالا بردن سطح هموگلوبین مبتلا به بیماری کلیوی ؟

، شما پزشک ممکن است دارو تحریک عامل (ESA) درمان که مغز استخوان شما سیگنال را به سلول های قرمز خون تجویز می کنند. با این حال، نه همه افراد با سطوح هموگلوبین پایین درمان ESA نیاز دارید.

، شما دکتر نیز ممکن است نشان می دهد که شما را مکمل آهن و تغییر رژیم غذایی .

میکرو چینی Osmotherapy درمان دیگری است. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما اعمال خارجی . بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به روی تخت دراز را به این درمان است. دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده ، دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت . بیماران خارجی این درمان را به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت است. پس از این درمان، بیماران مبتلا به بیماری کلیه خواهد شد که پیشرفت های آشکار در سطوح هموگلوبین اطلاع می دهد. چرا که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با هدف ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . با بهبود عملکرد کلیه، نه تنها می تواند سطح هموگلوبین و سایر علائم غیر طبیعی تواند درمان شود، همچنین دیالیز و پیوند کلیه خواهد شد به طور موثر اجتناب شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.